9/18/2013

#. Rysowanie :3

Ohayo po raz kolejny dzisiaj! Przybywam do was z rysunkami, o które mnie nikt w sumie nie prosił, ale poczułam że powinnam je wstawić . Wstawiłam czyjś rysunek, nawet nie wiem czyj , a o tym żeby coś swojego wstawić nawet nie pomyślałam.Także proszę , oglądajcie me dzieła, które wcale nie są dziełami .;x
 
EDYTOWANE ! ! ! 
* 17.12.2013 * 

Nie są to moje rysunki.  Ja je tylko odtworzyłam, ewentualnie narysowałam NIE MOJE postacie w pozach, które sobie wymyśliłam. Jak widzicie jest tu MLP, Rabbit Doubt, Naruto, Ciekawski George, LTS, Cookie Monster, (chyba bo nie pamiętam czy to ona) Trixy Pix oraz jakiś obrazek, który miałam wtedy na tapecie i go sobie przerysowałam. Z tych wszystkich prac, MOJE są tylko 4 (dziewczynka z oczami zasłoniętymi grzywką, Saomi, pomarańczowy but i dziewczynka z fioletowymi włosami).


  

  
 

 



 


tak wiem wiem ..trapki ;3 


 





 Aha i przepraszam, że na niektórych kolory są takie wyblakłe, ale niestety taki wyszły zdjęcia ;3 
 Miłej nocy a ja spadam na NDINZ ♥ 


4 komentarze:

  1. Ale ślicznie ! Zrób może jakieś tutoriale, bo też chcę umieć tak rysować!

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram Carly! Fajnie by było, jakbyś zrobiła.
    PS. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takie pytanie : Czy uczyłaś się gdzieś rysować (poza szkołą oczywiście) ? Nie wiem, brałaś jakieś dodatkowe lekcje, czy coś w tym stylu?

    OdpowiedzUsuń