9/17/2013

Madoka !!! ;3

Ohayo ! Postanowiłam coś w końcu nabazgrać i oto jest : recenzja MADOKI !
Chociaż nie nazwałabym tego recenzją. Obejrzałam całą serię.. .i szczerze mówiąc nadal nie wiem kto to jest INKUBATOR ! Ale nie o tym ... ^ 3 ^  Hmm ... anime ... jakby to... oryginalne ? :D
Ładne w obrazku, trudne do zrozumienia. Mam pierwszą część mangi i szczerze to lepiej się czyta, ale pod względem zrozumienia. Tak to wolę oglądać, ponieważ postacie wiedźm są zniewalające! Ja myślałam że to będzie najzwyczajniejsza , obrzydliwa kobieta... no dobra... że to będzie CZŁOWIEK !
A tutaj nam wyskakuje jakieś bagno .... (dosłownie) . Recenzja to może nie jest, ale taka moja opinia.
W recenzji zazwyczaj pisze się o co chodzi w danym anime/mandze. A ja wyraziłam swoją opinię, co robi się pod koniec recenzji. Poza tym ja już o Madoce recenzję napisałam i możecie ją znaleźć TU !!!.
Nawet na dwie części podzieliłam :3  Na koniec zrobiłam dla was filmik z Madoką i jej "przyjaciółkami". Dobra - inaczej. Zrobiłam dla was filmik z Mahou Shoujo Madoka Magika / Puella Magi  Madoka Magica - jak kto woli : 3 
KLIKNIJ TU ŻEBY ZOBACZYĆ FILMIK ! Aha i tak- to jest mój nowy kanał, nowe konto i wgl .

I jeszcze pare obrazeczków ^3^ ( których mam bardzo dużo na kompie )
One są bardzo duże , wgl to są tapety , także klikacie i się powiększy <3



 







 


 





 

 

 

 

 

 


 

  

















 






3 komentarze:

  1. Mi też się Madoka podobała.
    Czekam na NN !

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie oglądałam Madoki. Ehh trzeba będzie się za to zabrać. Ale najpierw skończę Miraii Nikki ^^

    Bardzo fajny blog :) Uwielbiam takie tematyki <3
    Sama prowadzę podobnego ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i na pewno zajrzę na twojego bloga! Jak tylko dostane sie do kompa :3

      Usuń